Lipton Ice Tea
"Dziel się słońcem na pełen etat"
Punkt wyjścia
Wakacje to dla młodych czas luzu, ale nie dla wszystkich. Prawie 40% z nich szuka wakacyjnej pracy, żeby zapłacić za wakacje. Niestety wakacyjne prace to wyzysk, słaba pensja, fatalne warunki pracy i często nieuczciwi pracodawcy. Niestety młodzi nie mają innego wyjścia i mierzą się z ogłoszeniami typu: roznoszenie ulotek, zbieranie truskawek, wyładowywanie towaru itd.
Pomysł
Tuż przed wakacjami przeprowadziliśmy na pracuj.pl nietypową rekrutację - portal zasypaliśmy ofertami prac sezonowych by Lipton, których zakres obowiązków to chill, słońce, zero ciśnienia dla Zetek. Przykładowo: analityk temperatury wody w basenie na Teneryfie, czy tester ścieżek rowerowych w Amsterdamie. Każda "praca" była dodatkowo wynagradzana kwotą 4200zł do ręki.
Do kampanii wybraliśmy influencerów potrafiących w LUZ, żeby Zetki dowiedziały się o wakacyjnym chillu za spoko stawkę. Ambasadorem aktywacji został Czvjnik, a w roli infuencerów supportujących pojawili się kluczowi dla Zetek twórcy z kategorii entertainment.
Wyniki
21 290 198 wyświetleń
ER = 9,05%
5 547 zgłoszeń do konkursu
Kampania
@44stt
@faustyna
@tyszka
Big idea
Strategia komunikacji
Influencer Management
Ambasador +
4 macro influencerzy
Produkcja
i postprodukcja video
Przygotowanie assetów kampanijnych