top of page
COVER_PHOTO_LIPTON.jpg

Lipton Ice Tea
"Dziel się słońcem na pełen etat"

Punkt wyjścia

Wakacje to dla młodych czas luzu, ale nie dla wszystkich. Prawie 40% z nich szuka wakacyjnej pracy, żeby zapłacić za wakacje. Niestety wakacyjne prace to wyzysk, słaba pensja, fatalne warunki pracy i często nieuczciwi pracodawcy. Niestety młodzi nie mają innego wyjścia i mierzą się z ogłoszeniami typu: roznoszenie ulotek, zbieranie truskawek, wyładowywanie towaru itd.

Pomysł 

Tuż przed wakacjami przeprowadziliśmy na pracuj.pl nietypową rekrutację - portal zasypaliśmy ofertami prac sezonowych by Lipton, których zakres obowiązków to chill, słońce, zero ciśnienia dla Zetek. Przykładowo: analityk temperatury wody w basenie na Teneryfie, czy tester ścieżek rowerowych w Amsterdamie. Każda "praca" była dodatkowo wynagradzana kwotą 4200zł do ręki.
 

Do kampanii wybraliśmy influencerów potrafiących w LUZ, żeby Zetki dowiedziały się o wakacyjnym chillu za spoko stawkę. Ambasadorem aktywacji został Czvjnik, a w roli infuencerów supportujących pojawili się kluczowi dla Zetek twórcy z kategorii entertainment.

Wyniki

21 290 198 wyświetleń 
ER = 9,05% 
5 547 zgłoszeń do konkursu 

Lipton Ice Tea on pager

Kampania

@44stt

@faustyna

@tyszka

Big idea
Strategia komunikacji

Influencer Management

Ambasador +
4 macro influencerzy 

Produkcja
i postprodukcja video

Przygotowanie assetów kampanijnych

bottom of page