top of page
COVER_PHOTO_OLD_SPICE (1).jpg

Old Spice
"Kapitalna świeżość"

Punkt wyjścia

Młodzi ludzie to grupa kreatywna i aktywna w Internecie, która szuka sposobów na wyrażenie siebie. Oczekują, że marki będą ich angażować i wciągać w ich świat. Celem kampanii było zwiększenie świadomości Old Spice wśród tej grupy. 

Pomysł 

Tribbs, ambasador Old Spice, przedstawia w spotach produkt jako doskonały sposób na świeże rozpoczęcie dnia i zachowanie świeżości przy jednoczesnym prowadzeniu ekscytującego stylu życia i podążaniu za swoją pasją. W ramach kampanii powstały 4 spoty wideo z ambasadorem adresujące kluczowe passion pointy dla grupy docelowej: streetwear, sport, lifestyle i muzyka

Efekt

36 mln wyświetleń treści!

Kampania

Koszykówka

Samochód

Wakacje

Sneakerhead

Strategia komunikacji

Big idea

Influencer Management

Tribbs

Produkcja
i postprodukcja video

Przygotowanie assetów kampanijnych

bottom of page