Old Spice
"Kapitalna świeżość"
Punkt wyjścia
Młodzi ludzie to grupa kreatywna i aktywna w Internecie, która szuka sposobów na wyrażenie siebie. Oczekują, że marki będą ich angażować i wciągać w ich świat. Celem kampanii było zwiększenie świadomości Old Spice wśród tej grupy.
Pomysł
Tribbs, ambasador Old Spice, przedstawia w spotach produkt jako doskonały sposób na świeże rozpoczęcie dnia i zachowanie świeżości przy jednoczesnym prowadzeniu ekscytującego stylu życia i podążaniu za swoją pasją. W ramach kampanii powstały 4 spoty wideo z ambasadorem adresujące kluczowe passion pointy dla grupy docelowej: streetwear, sport, lifestyle i muzyka
Efekt
36 mln wyświetleń treści!
Kampania
Koszykówka
Samochód
Wakacje
Sneakerhead
Strategia komunikacji
Big idea
Influencer Management
Tribbs
Produkcja
i postprodukcja video
Przygotowanie assetów kampanijnych