top of page

Pepsi Max Podcast
#Max10Minut

Pomysł

Stworzyliśmy najkrótszy podcast ever, trwający nie 120 lecz 10 minut. Podcast MAX10MINUT sponsorowany przez Pepsi MAX, to 26 (+2 odcinki specjalne) 10 minutowych odcinków, w których prowadzący i goście porzucili czasochłonne "słodzenie sobie" na rzecz skrócenia czasu rozmowy. Nowy format miał za zadanie rozwiązać problem całej kategorii podcastowej, jednocześnie promować bezcukrowy produkt Pepsi Max, który był inspiracją do nazwy.

Realizacja

Prowadzący Dominik Bos rozmawiał z gośćmi podczas 26 odcinków (+2 odcinków specjalnych). Każdy z odcinków trwał 10 minut. Ton i humor podcastu podsumowaliśmy w jednym zdaniu: "bez słodzenia". Prowadzący często zadawał niewygodne, podchwytliwe pytania, ale też goście nie bali się opowiedzieć szczerze i bez idealizowania o swoim życiu i pasjach. Rolniczka, modelka, stewardesa, szafiarz, duet robiący na drutach, a nawet pani z domu pogrzebowego - to tylko kilkoro z naszych gości, którzy w MAX10MINUT opowiadali o sobie i związanych z nimi zagadnieniach, 

Wyniki

Tylko na Youtubie podcast odtworzono 127 169 razy, a na Spotify 21 228 razy. 99.6% słuchaczy dało łapkę w górę i oceniło podcast pozytywnie. Zajęliśmy też 18 miejsce w liście najczęściej słuchanych podcastów Polsce.

Case study

Big idea
Strategia komunikacji

Influencer Management

26 gości + prowadzący 

Produkcja
i postprodukcja video

Przygotowanie assetów kampanijnych

bottom of page