Polityka prywatności
Polityka dotyczy gromadzenia i wykorzystywania informacji o użytkownikach strony internetowej https://www.feeders-creators.pl/ oraz mediów społecznościowych prowadzonych spółkę Feeders Agency sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. ks. Skorupki 5, 00-546 Warszawa, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawa w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000768535, NIP: 5252777943, REGON 382401711, o kapitale zakładowym w wysokości 5.000,00 zł dalej „Spółka”.
Przetwarzanie danych osobowych przez Feeders Agency sp. z o.o. opiera się na takich zasadach jak transparentność przejrzystość, rzetelność, zaufanie i sprawiedliwość procesów przetwarzania danych osobowych, tym samym poniżej przedstawiamy zasady ochrony danych osobowych obowiązujące w Spółce. Zasady te zostały opracowane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych oraz w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO).
[Informacje wstępne i używane przez nas pojęcia]
Poniżej znajduje się krótka lista definicji, która może pomóc w lepszym zrozumieniu polityki prywatności:
-
-
usługa to wszystkie usługi online Feeders Agency udostępniane w danej chwili w serwisie;
-
serwis to strona internetowa https://www.feeders-creators.pl/;
-
dane osobowe lub dane to wszelkie uzyskane od Ciebie w ramach serwisu informacje, które mogą pozwolić nam Cię zidentyfikować, szerszą definicję znajdziesz art. 4 pkt 1 RODO;
-
przetwarzanie danych to operacja lub zestaw operacji jakie wykonujemy na danych osobowych – są to m.in. takie czynności zbieranie, przechowywanie, porządkowanie wykorzystywanie tych danych;
-
[Administrator Danych]
Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest Feeders Agency sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. ks. Skorupki 5, 00-546 Warszawa, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawa w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000768535, NIP: 5252777943, REGON 382401711, o kapitale zakładowym w wysokości 5.000,00 zł zwana dalej „Administratorem” lub „Spółka”.
[Kontakt w sprawach związanych z danymi]
W przypadku wątpliwości dotyczących przetwarzania przez Administratora danych osobowych możesz się z nami skontaktować przez wysłanie wiadomości e-mail na adres odo@feeders.agency
[Cel przetwarzania danych?]
-
Użytkownicy serwisu internetowego: Podstawą do przetwarzania danych osobowych użytkowników, którzy kontaktują się z Administratorem jest dobrowolnie wyrażona zgoda, poprzez świadome działanie, jakim jest kontakt poprzez telefon lub e-mail (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), a także prawnie usprawiedliwiony interes administratora, jakim jest prowadzenie kontaktów biznesowych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Przetwarzanie odbywa się w celu realizacji kontaktu, w tym przedstawienia oferty na usługi, na żądanie użytkownika.
Na podstawie wyrażonej zgody Administrator przetwarza także dane z zgromadzone za pośrednictwem plików cookies oraz podobnych technologii w związku z marketingiem produktów i usług. Podanie danych przez Użytkownika serwisu internetowego jest dobrowolne. Niepodanie danych lub podanie danych niekompletnych może utrudnić lub uniemożliwić kontakt oraz udzielenie odpowiedzi na zadane pytania;
-
Klienci oraz kontrahenci: przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy lub do podjęcia działań na żądanie klienta przed zawarciem umowy, a także w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, w szczególności w związku z przepisami prawa o podatku dochodowym i podatku od towarów i usług. Niektóre dane mogą być także przetwarzane na podstawie dobrowolnie wyrażonej zgody, np. w celu umożliwienia szybszego kontaktu. W przypadku konieczności dochodzenia roszczeń, w tym windykacji należności, podstawą przetwarzania jest prawnie usprawiedliwiony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. a, b, c, f RODO). Podanie danych przez Klienta/kontrahenta w zakresie danych niezbędnych do zawarcia umowy jest wymogiem przepisów kodeksu cywilnego, ich niepodanie będzie skutkować niemożnością skutecznego zawarcia umowy, danych niezbędnych do wystawienia faktury jest obowiązkiem wynikającym z przepisów prawa podatkowego, ich niepodanie będzie skutkować niemożnością rozliczenia; danych kontaktowych jest dobrowolne, a ich niepodanie może utrudnić lub spowolnić wzajemne relacje biznesowe;
-
Kandydaci do pracy - dane będą przetwarzane w celach związanych z rekrutacją, na podstawie przepisów Kodeksu Pracy, a w także na podstawie dobrowolnie wyrażonej zgody w zakresie wykraczającym poza wymagane przepisami, które kandydat przekaże dobrowolnie wraz z przesłaną aplikacją (art. 6 ust. 1 lit. a, c RODO). Podanie danych przez kandydata do pracy jest obowiązkiem wynikającym z przepisów prawa pracy w zakresie w jakim jest to niezbędne do wykonywania pracy na danym stanowisku, niepodanie danych uniemożliwi udział w procesie rekrutacji; w zakresie danych dodatkowych podanych na podstawie wyrażonej zgody, ich podanie nie jest niezbędne, a niepodanie nie będzie miało wpływu na przebieg procesu rekrutacji.
-
Użytkownicy serwisów w mediach społecznościowych - dane będą przetwarzane w celu kontaktu, odpowiedzi na pytania, złożenia oferty na podstawie dobrowolnie wyrażonej zgody, jaką jest świadome działanie w postaci wysłania wiadomości, a także prawnie uzasadnionego interesu Administratora związanego z zapewnieniem ciągłości działań biznesowych (co stanowi przesłankę legalizującą przetwarzanie z art. 6 ust. 1 lit. a, f RODO). Podanie danych przez Użytkownika Fanpage lub innej strony prowadzonej w mediach społecznościowych w zakresie danych kontaktowych jest dobrowolne, a ich niepodanie będzie skutkowało ograniczeniem prowadzenia korespondencji w ramach serwisu Meta.
[Komu możemy przekazać Twoje dane?]
Może się zdarzyć, że będziemy przekazywać Twoje dane do innych podmiotów. Zawsze są to nasze zaufane podmioty przetwarzające, którym powierzyliśmy dokonanie pewnych czynności, tak aby najlepiej jak to możliwe zrealizować świadczone Ci usługi albo podmioty, które są stroną umowy sprzedaży, którą możesz zawrzeć za pośrednictwem serwisu. Istnieje również możliwość, że przekażemy Twoje dane osobowe władzom państwowym – zrobimy to tylko wówczas, gdy będzie ciążył na nas prawny obowiązek wynikający z art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Nie zakładamy, że będziemy przekazywać dane do Państw trzecich, czyli takich które znajdują się poza EOG (Europejski Obszar Gospodarczy). Gdyby jednak miało to nastąpić, nastąpi to z zachowaniem wszelkich wymagań wynikających z przepisów obowiązującego prawa.
W przypadku, gdyby przekazanie Twoich danych do Państwa trzeciego następowało na innej podstawie niż Twoja zgoda lub konieczność prawidłowego wykonania umowy lub gdy nie wystąpi jeden z wyjątków wskazanych w art. 49 RODO Twoje dane będą przekazywane zgodnie z treścią art. 45 lub 46 RODO. Art. 45 RODO dotyczy decyzji Komisji Europejskiej, która może uznać, że w danym państwie trzecim przestrzegany jest odpowiedni stopień ochrony danych osobowych. Wówczas na przekazanie danych osobowych do tego państwa nie wymaga specjalnego zezwolenia. Z kolei art. 46 RODO wskazuje, że przekazanie danych do państwa trzeciego może nastąpić gdy zapewnione są odpowiednie zabezpieczenia oraz pod warunkiem, że w systemie prawa państwa trzeciego obowiązują egzekwowalne prawa osób, których dane dotyczą, jak również skuteczne środki ochrony prawnej.
[Jakie są Twoje prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych?]
Stosujemy odpowiednie środki, aby przekazywać Ci wszelkie niezbędne informacje oraz prowadzić z Tobą komunikację dotyczącą przetwarzania danych osobowych w sposób zwięzły, jasny, zrozumiały i łatwo dostępny. Zgodnie z przepisami prawa informujemy, iż przysługują Ci prawa, które obejmują m.in:
-
prawo dostępu do Twoich danych, w tym do uzyskania kopii danych;
-
prawo żądania sprostowania danych;
-
prawo do usunięcia danych;
-
prawo ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych;
-
prawo do wycofania zgody – w zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody. Pamiętaj, że wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem;
-
prawo do przenoszenia danych osobowych;
-
wniesienie sprzeciwu,
-
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
Aby skorzystać ze swoich praw skontaktuj się z nami pod adresem email: odo@feeders.agencyfeeders.agency
[Czas przetwarzania danych jak i ich retencja]
Dane osobowe przechowujemy w formie umożliwiającej identyfikację osoby, której dane dotyczą, przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne do celów, w których dane te są przetwarzane. Po upływie takiego okresu dane anonimizujemy (pozbawiamy cech umożliwiających zidentyfikowanie danej osoby) albo usuwamy. W procedurze retencji zapewniamy ograniczenie okresu przechowywania danych osobowych do ścisłego minimum.
Okres przetwarzania danych określamy w pierwszej kolejności na podstawie przepisów prawa (np. czas przechowywania dokumentacji pracowniczej, dokumentów rachunkowych), a także usprawiedliwionego interesu administratora (np. działalność marketingowa). Polityka retencji obejmuje zarówno dane przetwarzane w postaci papierowej, jak i elektronicznej.
Okres przechowywania danych osobowych, uzależniony jest przede wszystkim od celu, dla którego dane są zbierane, zgodnie z poniższymi kryteriami:
-
okres realizacji umowy o współpracę/zlecenia - w przypadku przetwarzania danych w celu zawarcia oraz realizacji umowy o współpracę,
-
okres niezbędny do rozpatrzenia złożonej reklamacji – w przypadku przetwarzania danych w celu obsługi procesu składanych reklamacji,
-
do momentu rozstrzygnięcia sporu / rozliczenia stron, z uwzględnieniem właściwych terminów przedawnienia roszczeń - w przypadku przetwarzania danych w celu dochodzenia roszczeń i podejmowania działań o charakterze windykacyjnym,
-
do momentu wniesienia sprzeciwu - w przypadku przetwarzania danych w celu badania poziomu satysfakcji wśród Klientów administratora oraz marketingu bezpośredniego (wysyłania informacji handlowych).
[Zmiany Polityki]
Polityka prywatności może być zmieniana lub aktualizowana w zależności od bieżących potrzeb Administratora, aby zapewnić zgodność z obowiązującymi przepisami oraz dostarczyć aktualne i rzetelne informacje. Wszelkie zmiany zostaną ogłoszone poprzez opublikowanie nowej wersji Polityki prywatności na stronie https://www.feeders-creators.pl/