top of page
board_pepsi space.jpg

Pepsi Space
Kampania na 5 rynków CEE

Punkt wyjścia

GEN Z uważają, że kreatywność nie jest tylko dla wybranych. Dlatego wyrażają się i tworzą treści na wszystkich platformach. Niestety to co robią młodzi przykrywają reklamy i trudno im się przebić ze swoim contentem.

Pomysł 

Pepsi postanowiła zmienić zasady gry! Zamiast robić kolejne reklamy o GEN Z oddała im całą swoją przestrzeń reklamową. Tak powstało Pepsi Space. Marka oddała wszystkie swoje nośniki online i offline młodym i to w kilku miejscach Europy . O całej akcji informowali ambasador kampanii - Bedoes, mega zasięgowi mentorzy oraz micro influencerzy będący esencją kreatywności GEN Z - pochodzący z różnych środowisk twórczych jak muzyka, moda, streetart, fotografia czy ilustracja. 

Wyniki

4,5 mln wyświetleń treści influencerów
ER = 8%
+10% wzrostu sprzedaży Pepsi w sieci Żabka 🐸

Pepsi Space_podsumowanie

Case Study

@agatajoanidis

@maciek_i_ubrania

@julka.stawska

Big idea
Strategia komunikacji

Influencer Management

Ambasador
3 mega mentorzy
7 macro influ 

Produkcja
i postprodukcja video

Przygotowanie assetów kampanijnych

bottom of page