Pepsi Space
Kampania na 5 rynków CEE
Punkt wyjścia
GEN Z uważają, że kreatywność nie jest tylko dla wybranych. Dlatego wyrażają się i tworzą treści na wszystkich platformach. Niestety to co robią młodzi przykrywają reklamy i trudno im się przebić ze swoim contentem.
Pomysł
Pepsi postanowiła zmienić zasady gry! Zamiast robić kolejne reklamy o GEN Z oddała im całą swoją przestrzeń reklamową. Tak powstało Pepsi Space. Marka oddała wszystkie swoje nośniki online i offline młodym i to w kilku miejscach Europy . O całej akcji informowali ambasador kampanii - Bedoes, mega zasięgowi mentorzy oraz micro influencerzy będący esencją kreatywności GEN Z - pochodzący z różnych środowisk twórczych jak muzyka, moda, streetart, fotografia czy ilustracja.
Wyniki
4,5 mln wyświetleń treści influencerów
ER = 8%
+10% wzrostu sprzedaży Pepsi w sieci Żabka 🐸
Case Study
@agatajoanidis
@maciek_i_ubrania
@julka.stawska
Big idea
Strategia komunikacji
Influencer Management
Ambasador
3 mega mentorzy
7 macro influ
Produkcja
i postprodukcja video
Przygotowanie assetów kampanijnych