top of page
IMG_0261.jpeg

Spotify
"Na topie"

Punkt wyjścia

Muzyka tworzona przez influencerów cieszy się większą popularnością na YouTube niż na Spotify. Naszym celem było dotarcie do nastolatków w wieku 13-17 i zwiększenie świadomości marki wśród tej grupy - a zwłaszcza świadomości istnienia playlisty "Na Topie".

Pomysł 

Wyszliśmy naprzeciw oczekiwaniom naszej grupy docelowej - zebraliśmy w jednym miejscu ich ulubionych influencerów/youtuberów tworzących muzykę. Zaplanowane przez Spotify aktywności dla influencerów wykorzystywały potencjał oficjalnej współpracy marki z klubem FC Barcelona. Podczas meczu kibice zgromadzeni na stadionie mogli usłyszeć piosenki zaproszonych influencerów, a po rozgrywce odbyło się Meet&Greet z Robertem Lewandowskim - wiecie co wydarzyło się dalej…

Efekt

Żugajkomania - Robert Lewandowski był pytany w wywiadach, czy został Żugajką :) 
Zdjęcie z Robertem Lewandowskim i Julką Żugaj obiegło media w całej Polsce 
17 237 872 wyświetleń treśći
ER = 6%

Kampania

RL9 pytany o Julię Żugaj

@izabela_zabielska

@juliazugaj

@faustynaf

@bartekkubicki

Strategia komunikacji

Big idea

Influencer Management

Organizacja wyjazdu 
PR Box

5 influencerów

Produkcja
i postprodukcja foto/video

Plan publikacji twórców

bottom of page