Spotify
"Na topie"
Punkt wyjścia
Muzyka tworzona przez influencerów cieszy się większą popularnością na YouTube niż na Spotify. Naszym celem było dotarcie do nastolatków w wieku 13-17 i zwiększenie świadomości marki wśród tej grupy - a zwłaszcza świadomości istnienia playlisty "Na Topie".
Pomysł
Wyszliśmy naprzeciw oczekiwaniom naszej grupy docelowej - zebraliśmy w jednym miejscu ich ulubionych influencerów/youtuberów tworzących muzykę. Zaplanowane przez Spotify aktywności dla influencerów wykorzystywały potencjał oficjalnej współpracy marki z klubem FC Barcelona. Podczas meczu kibice zgromadzeni na stadionie mogli usłyszeć piosenki zaproszonych influencerów, a po rozgrywce odbyło się Meet&Greet z Robertem Lewandowskim - wiecie co wydarzyło się dalej…
Efekt
Żugajkomania - Robert Lewandowski był pytany w wywiadach, czy został Żugajką :)
Zdjęcie z Robertem Lewandowskim i Julką Żugaj obiegło media w całej Polsce
17 237 872 wyświetleń treśći
ER = 6%
Kampania
RL9 pytany o Julię Żugaj
@izabela_zabielska
@juliazugaj
@faustynaf
@bartekkubicki
Strategia komunikacji
Big idea
Influencer Management
Organizacja wyjazdu
PR Box
5 influencerów
Produkcja
i postprodukcja foto/video
Plan publikacji twórców